Coola nycklar

Nu har jag piffat till min hemnyckel och skåpnyckel (till mitt skåp i skolan) som ni ser på bilden här nere. Blev riktigt nöjd! Såhär gjorde jag:
1. Jag målade med valfritt nagellack där man håller på nycken (INTE den delen man ska sätta i låset!)
2. När det har torkat på båda sidorna, glöm inte att ta en top coat (stavning) det är ett genomskinligt lack. Anledningen att du ska ta det är för att det ska torka bättre då. (Jag tog även lite lim på (som stelnade) för att dem inte ska klibba ihop sig).


Kommentarer
Postat av: Felicia

Superfint! Ska testa någon gång. ;)

2012-10-16 @ 15:07:14
Postat av: Tove Kjaerran

Åh, det får man kanske testa! Snyggt :)

2012-10-21 @ 11:19:31
URL: http://tovekjaerran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0