Go' kväll!

Brorsan är här nu :) Hans flickvän också! De var precis här och inspekterade mitt nya rum (som var hans) Han  har mitt gamla nu som är mycket mindre haha ;D 
Idag i skolan hade vi bland annat bild, spanska och engelska (några av mina favorit ämnen men gillar mest Svenska och Musik) 
Visste ni att jag är bra på att skriva? Det är jag i alla fall. I skolan har vi varje år en uppsats tävling på högstadiet (6or 7or 8or och 9or) Jag vann två år i rad då gick jag i 6an och 7an när jag vann (alltså av alla klasserna och min skola är riktigt stor) Snart ska vi skriva igen, för jag går i åk 8 nu... Tror inte att jag kommer vinna IGEN men vem vet? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0