Tag: Get to know me

Nu ska jag göra en tag som heter Get to know me, kommer dock översätta till svenska. :) Så då kör vi igång! 
Namn: Ella (ger ej ut hela namnet tyvärr) 
Smeknamn: Ellvis (som mitt bloggnamn fast jag har 3 S ;)) 
Födelsedag: 14:e mars! 
Stjärntecken: Fiskarna 
Yrke: Skolan duuh. 
Hårfärg: Blond 
Hår länd: Ganska långt tycker jag själv... 
Ögonfärg: Mörkblå! 
Piercingar: Bara hål i öronen om det räknas. :)
Tatueringar: Nej, jag är bara 14 år. 
Höger/vänster händt: Höger! 
Bästa vän: Ralle! Och typ Vera och några till 
Om jag går på någon sport: Ridning och gympa. :) 
Favorit film: Gillar inte filmer^^ 
Favorit serie: Buffy the vampire slayer, LÄTT! <3 Men också Fringe, Glee och Angel 
Favorit färg: Lila, rosa eller svart just nu 
Favorit låt: Älskar alla One Directions låtar, jag gillar annars Give your heart a break - Demi Lovato 
Favorit resturang: Basilika (tai mat) 
Favorit klädaffär: Gina Tricot, H&M och Cubus. 
Favorit bok: Hungerspelen triologin <3 
Favorit tidning: "Min häst" heter den (häst-tidning) eller "Häst och ryttare" (häst-tidning) 
Favorit skor: Mina svarta converse eller mina kära vinterstövlar, dom är så lena och sköna inuti! 
Min känsla just nu: Riktigt, riktigt mätt! :O 
Relationstatus: Singel 
Vad jag åt senast: Fisk 
Vad jag lyssnar på: One Direction, Taylor Swift, Cher Lloyd, Demi Lovato och Ed Sheeran 
Vad jag tänker på just nu: Idrottsprovet på tisdag :( 
Vad jag kollar på: Dator skärmen 
Vad jag har på mig: En T-shirt och mjukisbyxor! 
Vill du ha barn? Ja 
Vill du bli gift? Ja 
Var vill du bo? I sverige tror jag... Typ stockholm eller göteborg eller något! 
Vad tror du på? Inget... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0