Tidigt

Bara för att jag inte kan somna om så svarar jag på dessa frågor ist :D 
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Mångra (raderar dem hela tiden såvet inte)
Vem kramade du senast? - En kompis :')
Vem kysste du senast? - En häst haha.
När såg du din bästavän senast? - I fredags!
Din favoritfilm? - Jag kollar inte på filmer.
Din favoritlåt? - Många (alla 1Ds låtar och Cher Lloyds låtar ect.)
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Nej :)
När vaknade du imorse? - Nu typ (vid 8 tiden)
Gillar du hästar? - Älskar dem!
Har du ett turnummer? Vilket? - Nepp
Vem hade du velat träffa just nu?  Mina kompisar och hästarna <3
Vilket är det bästa året hittils? - Detta året! 2012
Är du kär? - Nej 
När drack du alkohol senast? - Dricker inte alkohol 
Är du en rökare? - Nej
Föredrar du snus eller rökning? - Inget av det
Vad heter du i mellannamn? - Siri 
Har du en blogg? - Aa såklart?
Vilken klass går du i? - 8c
Thåström eller Håkan Hellström? - Vilka är det?
Göteborg eller Stockholm? - Gbg!!
Vart bor du? - I skåne.
Vart vill du bo? - Här eller i Gbg eller stockholm (ngn storstad)
Vem skrev åt dig på msn senast? - Använder inte msn längre, haha
Vem skrev du senast sms med? - Ralle
Vem ringde dig senast? - Vera
Vem sov hos dig senast? - Min storebror som nyss flyttat hemifrån :')
Vem sov du hos senast? - Ralle!
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - 1D bilder hahaha!
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Vill-ha-men-det-är-omöjligt mina betyg är kassa...
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Runt 80 kanske?
Har du piercingar? Isåfall, vart? - Har inga. 
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - En vi hade på gympan O.o
Är du vig? – Verkligen inte, haha!
Använder du hårspray? – Ibland
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande
Uppsatt hår eller hängande? - Båda två
Vill du gifta dig i framtiden? – Ja
Vilken vän vet mest om dig? - Ralle tror jag
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Ja
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Vet ej
Vill du bli modell? - Nej
Vad var det senaste du installerade på din dator? – Vet inte
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Ansiktet (men går efter personligheten)
Favoritdryck? - Cola 
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - 1D och The hunger games 
Vad ska du göra i sommar? - Sommaren 2012 är redan över
Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? - Haha nej
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Inget, jag vill att det ska va tyst och lugnt på morgonen
Vart vill du resa innan du dör? - Inte för att skryta, men jag reser utomlands varje lov...
Gillar du någon just nu? - Aa.
Senaste personen som gjorde dig ledsen? - Vet inte.
Har du någonsin vart otrogen? – Nej
Spelar du något instrument? -Har gjort 
Ska du tatuera dig? - När jag är äldre ja, kanske evighets tecknet (∞)

Kommentarer
Postat av: filippa

gud vad fin header!

Svar: Tack :D
Ella

2012-10-21 @ 10:24:00
URL: http://filippasfokus.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha, dom där frågorna är alltid ens sista utväg. ;)

Svar: Eller hur xD
Ella

2012-10-21 @ 10:59:51
URL: http://hannaasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0